פרק 67 – מנגנונים ליצירת דמות
איך ליצור את הדמות תוך כדי המשחק? האם עדיף לגלגל תכונות או לבנות במסודר? ואיך מעודדים את השחקנים לבנות דמויות לא מושלמות?
איך ליצור את הדמות תוך כדי המשחק? האם עדיף לגלגל תכונות או לבנות במסודר? ואיך מעודדים את השחקנים לבנות דמויות לא מושלמות?
כחלק מהמאמץ המתמשך שלנו לשדרג את אירועי משחקי התפקידים בארץ, אנחנו מציעים כמה דברים בהם כדאי לכל אורח בכנס להתחשב, כדי להפוך את הכנס לנעים יותר לכולם. המצב בארץ די טוב, אבל יכול להיות טוב יותר.
(כך זה מופיע לי בלוח השנה בתזכורת למשחק לימי ראשון) האם אתם מסוג האנשים שנהנים להקשיב לאחרים משחקים? אז הנה, עכשיו גם אנחנו עושים כזה. זוהי הקלטה של משחק חי, ללא עריכה וללא התנצלויות. אנחנו משחקים איך שכיף לנו, ואם …
על כתפי גמדים הוא פודקאסט שבועי, בו אורי ליפשיץ וערן אבירם מדברים על משחקי ושחקני תפקידים. לחצו להאזנה לפרק הנוכחי: [audio:http://pod.icast.co.il/9722aba9-6bb8-4ea8-b411-5c3b5af28dc5.icast.mp3] (לחצו כאן בכפתור ימני כדי להוריד את הקובץ) בתוכנית הפעם איך לעשות טרגדיה במשחק ההרפתקה שלכם? ולמה שתרצו בכלל? מה …
בעבר דיברנו על מתן ביקורת אישית, אבל ביקורת ארגונית היא חיה אחרת לגמרי. כתב גיל רן, וכתב יפה, לגבי התנהלות דיוני הביקורת בעמותה למשחקי תפקידים. אז פיתחתי את זה מעט, כדי שיהיה קצת יותר כללי וישאר תמיד. 1. ביקורת צריכה להיות …